Oriflame Cosmetics delårsrapport för första kvartalet 2013 presenteras vid telefonkonferens torsdagen den 25 april

Offentliggörande
Oriflame Cosmetics kommer att offentliggöra sin delårsrapport för första kvartalet torsdagen den 25 april 2013 klockan 07.15.

Telefonkonferens
Bolaget kommer även att hålla en telefonkonferens torsdagen den 25 april 2013 klockan 09.30.

Telefonnummer:
Sverige: +46 (0)8 506 443 86
Luxemburg: +352 2 786 0202
Schweiz: +41 44 580 6522
Storbritannien: +44 207 153 9154
USA: +1 877 423 0830

Kod: 947632#

Det finns också möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via länk på www.oriflame.com eller genom att klicka på http://storm.zoomvisionmamato.com/player/oriflame/objects/xpsnqv5r/

Värdar: Magnus Brännström, VD och koncernchef, och Gabriel Bennet, finansdirektör.

Anders Ågren, VP Investor Relations, +46 765 422 353
Maria Mattsson, Zoom Vision, +46 73 449 74 16