• Oriflame/

Oriflames delårsrapport för första kvartalet 2018 presenteras vid telefonkonferens fredagen den 4 maj

Offentliggörande
Oriflame kommer att offentliggöra sin delårsrapport för första kvartalet 2018 fredagen den 4 maj klockan 07.15 CET.

Telefonkonferens
Bolaget kommer även att hålla en telefonkonferens fredagen den 4 maj klockan 09.30 CET.

Telefonnummer:
SE: +46856642664
DK: +4535445575
FI: +358981710491
UK: +442030089814
NO: +4723500265
US: +18558315947

Det finns också möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via länk på www.oriflame.com eller genom att klicka på http://oriflame-ir.creo.se/180504

Värdar: Magnus Brännström, VD och koncernchef, och Gabriel Bennet, finansdirektör.

Nathalie Redmo, Sr. Manager Investor Relations, +41 799 220 173

Oriflame grundades i Sverige 1967. I dag är Oriflame ett internationellt, direktförsäljande kosmetikföretag med försäljning i över 60 länder. Oriflame har ett brett produktutbud av svenska, innovativa skönhetsprodukter inspirerade av naturen. Dessa produkter marknadsförs av omkring 3 miljoner oberoende Oriflame-konsulenter som tillsammans svarar för en årsomsättning på cirka 1,4 miljarder euro. Respekt för människor och natur är en viktig del av företagets kultur och återspeglas i bolagets riktlinjer för socialt arbete och miljöarbete. Oriflame stödjer ett flertal välgörenhetsorganisationer världen över och är medgrundare av World Childhood Foundation. Oriflame är en schweizisk bolagskoncern noterad på Nasdaq Stockholm. För mer information om Oriflame, vänligen se
www.oriflame.com.