Cameron Diaz bestseller nu på svenska

Pressmeddelande 2014-09-01

Nu kommer Hollywood-skådespelaren Cameron Diaz succébok Min livsstil ut på svenska. Originalutgåvan The Body Book är en massiv framgång och har legat etta på både New York Times bestseller-lista och Amazons topplista. I boken berättar Cameron Diaz utifrån egna erfarenheter hur det är att gå från ett liv på skräpmat till att bli en aktiv och hälsosam människa fylld av energi och lust. Min livsstil släpps den 10 september.

I Min livsstil berättar Cameron Diaz personligt, lättförståeligt och humoristiskt om hur man blir det man äter. Att valet av kost får en direkt påverkan på hur vi mår och upplever världen. Efter att ha brottats med egna hälsoproblem intresserade hon sig för att lära sig mer om hur kroppen påverkas av olika faktorer.

I boken behandlar hon tre huvudsakliga områden som formar vårt välmående: näring, fitness och mindfullness. Allt från näringslära till kroppens strävan efter att vara stark och tankens önskan om harmoni.

ISBN: 978-91-636-1059-2
Utgivningsdatum: 2014-09-10

Cameron Diaz debuterade på vita duken som 21-åring och har alltsedan dess haft en framgångsrik karriär i Hollywood. Vid sidan av skådespeleriet ägnar hon sig åt välgörenhet inom diverse områden, bland annat miljö, utbildning och jämställdhetsfrågor.

För recensionsexemplar och ytterligare information, kontakta: