Snygg och stark med Sabina Dufberg

Pressmeddelande 2016-01-14

Nu kommer boken  Snygg och stark - den ultimata träningsguiden av coachen och föreläsaren Sabina Dufberg, känd som träningscoach från tv-programmet Biggest Loser.

Den bästa träningen är den som blir av! är något som träningscoachen Sabina Dufberg ofta säger till sina kunder. Det har hon tagit till vara på i sin nya träningsbok  Snygg & stark - den ultimata träningsguiden . Här delar Sabina med sig av enkla träningspass som kan utföras hemma, i naturen, på resan eller vart du än befinner dig. Nu finns det inte längre några ursäkter du behöver inga redskap annat än din egen kropp och kanske en trevlig träningskamrat. Boken är upplagd med övningar för både kondition, styrka och stabilitet som en helhetsträning för hela kroppen.

ISBN:  978-91-636-1126-1
Utkommer: 2015-01-18

SABINA DUFBERG  är en av de främsta i Sverige inom sitt yrke som tränare och coach och har över tjugo års erfarenhet av branschen. Hon är även en aktiv föreläsare inom träning och hälsa, men främst känner vi nog igen henne som träningscoach i tv-programmet  Biggest Loser . Sabina har coachat allt från elitidrottare till rehabiliteringspatienter och vanliga motionärer, men fick ständigt frågan hur man når ett bestående resultat. Detta fick Sabina att ta fram  Elite Brain Training , ett verktyg som hjälper dig att träna ditt fokus och din närvaro, samt hur du kan se träning, kost och mental styrka som en helhet för att uppnå och behålla dina resultat. Sabinas första bok  Tänk om, tänk rätt!  gavs ut 2014.

Intervjuförfrågningar: Madeleine Carlsson, Skugge & Co, madeleine.carlsson@skuggeco.se eller 070-678 19 90.

Recensionsex: Hannah Risendal, Pagina Förlag, hannah@pagina.se.

Pagina är ett av de ledande svenska fackboksförlagen. Sedan 1981 har vi publicerat över 1 500 titlar inom IT, data, foto, hälsa, kost, mat & dryck, debatt, barn & ungdom och presentböcker.