Bli bekant med Parans genom film

Parans Solar Lighting har tagit fram en av de första filmerna i satsningen att kommunicera med film för att både öka kännedomen om Parans för de viktigaste målgrupperna och för att enklare kommunicera Parans lösningar.

NYHET

Parans släpper nu en av de första filmerna i satsningen att kommunicera med film för att bland annat öka kännedomen om Parans, men också att enklare förmedla vad Parans gör. I den första filmen, som internt går under namnet ”Bli bekant med Parans”, introduceras Parans och dess lösning.

-Många är obekanta med att det finns en teknisk lösning som vår att leda det hälsosamma solljuset långt in i byggnaden med hjälp av fiberoptiska kablar och vi måste öka kännedomen inom våra målgrupper, säger Anders Kortiz, VD för Parans. Film är också ett intressantare och spännande sätt att tillgodogöra sig information på och där Parans lösningar gör sig bättre än genom stillbild och ord.

Se filmen här på Parans Youtubekanal: https://youtu.be/UI1n3tn_1wU