Följ Paransljuset till kontoret

Fastighetsbolaget Minnesota River Properties LCC:s representant Gordon Awsumb, USA, berättar om hur ljuset genom Paranssystem gör arbetsmiljön mycket trevligare på kontoret.

Genom att tillföra solljus till rum som har begränsat med naturligt solljus eller inget solljus alls skapas trivsammare arbetsmiljöer. ”Paranssystemet är en bra lösning för att lysa upp inomhusmiljöer utan fönster”, säger Gordon Awsumb på Minnesota River Properties LCC, som har installerat flera Paranssystem, SP4, i sin byggnad Mankato Places, Minnesota, USA. David Berill på Wasco Products, som är Parans återförsäljare i USA, säger ”studier visar att du känner dig lugnare och tänker bättre”.

Parans vill berätta om denna installation som en inspiration för vad Paransljuset kan skapa. Titta på hela filmen skapad av Sunstone Creative Group

Om oss

Parans Solar Lighting erbjuder solljus för inomhusmiljöer genom ett innovativt system som fångar in och leder vidare solens strålar. Parans, som utvecklat och patenterat tekniken, vänder sig främst till fastighetsägare, arkitekter och större arbetsgivare över hela världen.