Parans ställer ut den 23-25 september på Light ME, Dubai

Den 23-25 september kommer Parans Solar Lighting att ställa ut sin solljusteknik, Paranssystemet SP4, på Light Middle East (”Light ME”) i Dubai, Förenade Arabemiraten tillsammans med sin partner BMTC.

Foto: BMTC

NYHET

Light ME går av stapeln för trettonde gången och har etablerat sig som regionens primära nätverk- och inköpsplattform för bland annat lösningar för inomhusbelysning. Arkitekter, ljusdesigners, beslutsfattare för fastighetsägare och statliga myndigheter är några av besökarna. Mässan lockade förra året mer än 5 600 besökare från 84 länder.

Under mässan kommer Parans SP4-system visas upp och Parans kommer att ha egen personal på plats för att besvara alla frågor för den nyfikna potentiella kunden. Parans solljussystem är ny teknik i regionen och väcker stort intresse.

-Vi ser fram emot att ställa ut på denna mässa tillsammans med vår partner och få möta de potentiella kunderna på denna relativt nya marknad för Parans, säger Fredrik Johansson, Senior VP Sales & Marketing på Parans. BMTC, vår partner, kommer direkt efter mässan att installera ett Paranssystem i sina lokaler och kommer därför att ha ett perfekt tillfälle att faktiskt visa Paransljuset för alla de leads som vi samlar upp under mässan.

- Om du har vägarna förbi Dubai den 23-25 september är du välkommen att besöka oss och BMTC i monter #H22 (hall 2) på Light ME, Dubai International Convention and Exhibition Centre, säger Johan Lundmark, VP Sales & Business Development.

Parans Solar Lighting erbjuder solljus för inomhusmiljöer genom ett innovativt system som fångar in och leder vidare solens strålar. Parans, som utvecklat och patenterat tekniken, vänder sig främst till fastighetsägare, arkitekter och större arbetsgivare över hela världen. Parans Solar Lighting är noterat på Spotlight Stock Market och har kontor i Mölndal.