Delårsrapport januari - juni 2004

Delårsrapport januari - juni 2004 Väsentligt förbättrat rörelseresultat Tjugotre procents organisk tillväxt första halvåret Nettoomsättningen ökade till SEK 803,2 miljoner (652,6). Rörelseresultatet uppgick till SEK 24,0 miljoner (-19,1). Resultatet efter skatt uppgick till SEK 10,0 miljoner (-19,9). Resultatet efter skatt per aktie var SEK 0,87 (-1,74). PartnerTech utvecklar och tillverkar på uppdrag av ledande företag, främst inom områdena telekommunikation, informationsteknologi, verkstadsindustri och medicinsk teknik. Företaget har cirka 1 300 medarbetare, omsatte drygt 1,3 miljarder kronor under 2003 och är noterat på O-listan vid Stockholmsbörsen.(www.partnertech.se) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/15/20040714BIT20910/wkr0001.pdf Pdf-version http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/15/20040714BIT20910/wkr0003.doc Word-version