PartnerTech och Precise Biometrics i fördjupat samarbete

PartnerTech och Precise Biometrics i fördjupat samarbete PartnerTech och Precise Biometrics har inlett ett fördjupat samarbete kring utveckling och tillverkning av ett antal av Precise Biometrics nya produkter. Vi är naturligtvis mycket glada åt det fördjupade samarbetet med Precise Biometrics. Samarbetet innebär att vi får ytterligare volym av Precise Biometrics och det visar att vårt medvetna kvalitetsarbete uppskattas av kunderna, säger PartnerTechs VD, Mikael Jonson. - Precise Biometrics är ett innovativt säkerhetsföretag som levererar världsledande system för autentisering med hjälp av fingeravtryck. Bolagets lösningar ersätter nycklar, PIN-koder och lösenord. Läs mer på www.precisebiometrics.com PartnerTech AB utvecklar och tillverkar elektronikprodukter på uppdrag av ledande tillväxtföretag, främst inom marknadssegmenten telekom infrastruktur, IT/mekatronik och medicinsk teknik. Företaget har cirka 1 150 anställda i Sverige och utomlands och är noterat på O-listan vid Stockholmsbörsen. Läs mer på www.partnertech.se För ytterligare information: Mikael Jonson, VD PartnerTech AB, tfn 070-678 10 01. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/15/20020815BIT01300/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/15/20020815BIT01300/wkr0002.pdf