PartnerTechs tredje kvartal rapporteras den 25 oktober

PartnerTechs tredje kvartal rapporteras den 25 oktober Tidpunkten för PartnerTechs rapportering av delårsrapporten för tredje kvartalet 2004 har ändrats till den 25 oktober, 2004. För ytterligare information: Jonna Opitz, Investor Relations, tfn 040-10 26 43, e-post: jonna.opitz@partnertech.se PartnerTech utvecklar och tillverkar på uppdrag av ledande företag, främst inom områdena telekommunikation, informationsteknologi, verkstadsindustri och medicinsk teknik. Företaget har cirka 1 300 medarbetare, omsatte drygt 1,3 miljarder kronor under 2003 och är noterat på O-listan vid Stockholmsbörsen.(www.partnertech.se) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/15/20040714BIT20880/wkr0001.pdf I pdf