PAXMAN presenterar bolaget på Stora Aktiedagen den 26 november

PAXMAN AB (publ) kommer att presentera bolaget på Stora Aktiedagen i Stockholm den 26 november. Då bolagets delårsrapport för det tredje kvartalet publiceras bara några dagar innan presentationen kommer PAXMAN’s VD Richard Paxman ta tillfället i akt att kommentera dess innehåll.

Stora Aktiedagen äger rum på Sheraton Hotel, Tegelbacken i Stockholm, och PAXMANs presentation startar kl 16.00 i Sal 4. Direkt efter presentationen ges möjlighet att ställa frågor till VD Richard Paxman.

PAXMANs presentation webbsänds live och on demand via www.aktiespararna.se. Livesändningen kommer att finnas tillgänglig på www.aktiespararna.se/tv/live, och dagen efter även på www.aktiespararna.se/tv/evenemang

Det är fri entré till Stora Aktiedagen, men obligatorisk anmälan via https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/stora-aktiedagen-stockholm-2018