Organisationsförändring i Paynova

Robert Norling har på interimskontrakt tillträtt som ny försäljnings- och marknadschef i Paynova. Robert kommer närmast från Kelly Services där han var Sverigechef. Dessförinnan har Robert bland annat varit affärsutvecklingschef på CFI Group och försäljnings- och marknadschef på Michael Page.

Niklas Thurfjell lämnar därmed rollen som försäljningschef för att frigöra tid och kunna fokusera på strategiska partnersamarbeten samt att verka som Key Account Manager mot företagets nyckelkunder.

Daniel Ekberger, Vd, Paynova AB. Telefon: 08 - 517 100 00.

Paynova är en ledande leverantör av betaltjänstlösningar för e-handel. Bolaget erbjuder en bastjänst och en rad flexibla mervärdestjänster, och riktar sitt erbjudande huvudsakligen till större e-handlare. De flesta av kunderna återfinns i de prioriterade marknadsområdena resor och detaljhandel. Företaget är noterat på NGM Equity sedan februari 2004. Mer information finns på www.paynova.com