PAYNOVAS VD BJÖRN WAHLGREN HAR FÖRVÄRVAT AKTIER I PAYNOVA

(NGM: PAY)

Björn Wahlgren har förvärvat ytterligare 50 000 aktier i Paynova AB. Björn Wahlgrens innehav uppgår därmed till totalt 125 833 aktier samt 2 916 teckningsoptioner 2008:2 och 5 833 teckningsoptioner 2011.

Om Paynova

Paynova erbjuder en internationell, kontobaserad helhetstjänst för betalningar via Internet. Med Paynova som enda motpart får e-handlare tillgång till 21 betalningsalternativ med såväl kredit- och betalkort som Internetbanker, i 12 valutor och på 12 språk i ett säkerhetscertifierat gränssnitt (PCI). Konsumenter kan även öppna ett Paynova-konto för att göra säkra och enkla köp samt sköta sina överföringar mellan familj, vänner och bekanta. Paynova har tecknat avtal med över 2 000 e-handlare. De flesta återfinns i de prioriterade segmenten: resor, detaljhandel samt media/nätverksspel. Företaget är noterat på NGM Equity sedan februari 2004.

För mer information: www.paynova.com