Phase Holographic Imaging lanserar ny hemsida

Report this content

Idag lanserar Phase Holographic Imaging (PHI) en ny hemsida. Den nya sidan är skapad för att på ett lättöverskådligt sätt ge omfattande produktinformation samt en introduktion till den serie av cellbiologiska applikationer som HoloMonitor®-systemet kan användas till.

Den nya sidan är lättnavigerad och byggd med moderna hjälpmedel för att säkerställa att den fungerar via olika webbläsare och mobila enheter. Kunder och andra intressenter hittar enkelt fördelarna med HoloMonitor och dess applikationer, såväl som marknads- och produktmaterial samt bilder och videos skapade med HoloMonitor. Websidan innehåller även en omfattande del för investerare med aktuella företagsnyheter, events och VD-kommentarer tillsammans med finansiella rapporter.

PHI:s nya hemsida kommer kontinuerligt att utvecklas med fokus på produkt- och företagsnyheter, vetenskapliga publikationer och nytt utbildningsmaterial.

Den nya hemsidan finns på samma adress som tidigare: www.phiab.se