Phase Holographic Imaging presenterar på kapitalmarknadsdag i Stockholm

Phase Holographic Imaging PHI (”PHI”) kommer den 30 maj 2018 att presentera på en kapital­marknadsdag i Stockholm. Eventet arrangeras av Avanza, Spotlight Stock Market och Finwire. PHI är ett av fåtal bolag som har blivit inbjudna att presentera och deltar på kapitalmarknadsdagen tillsammans med bland annat Storytel och Synthetic MR. Under kvällen sker bolagspresentationer och det ges tillfälle att träffa och ställa frågor till bolagen. Kapitalmarknadsdagen är fullbokad, men det finns möjlighet att se följa evenemanget direktsänt via Avanzas hemsida (www.avanza.se) och Spotlight Stock Markets hemsida (www.spotlightstockmarket.com).