Phone Family nominerade på Mobilgalan

Stockholm 2014-10-24

Mobilgalan är en svensk årlig gala för att premiera goda insatser inom telekombranschen. Phone Family har blivit nominerade i kategorin ”Årets återförsäljare – Fysisk butik”.

"Vi är stolta över att ha blivit nominerade tillsammans med branschens största och dominerade aktörer" säger Jon Hjertenstein, VD Phone Family.

Priset till ”Årets återförsäljare – Fysisk butik” delas ut på Berns Salonger den 6:e november.

Information till redaktionen beträffande Phone Family AB

Phone Family är en oberoende återförsäljare av mobiltelefoni, tillbehör och tv-abonnemang från ledande partners och leverantörer. Phone Family startade sommaren 2010 med en butik i Stockholm. På ett och ett halvt år öppnades ytterligare elva butiker. 2011 var vi Sveriges snabbast växande återförsäljare inom telekom. Idag finns vi representerade på flera orter och vi fortsätter etablera oss i stora och små städer runt om i Sverige.

Företaget är ett svenskt bolag med säte i Stockholm. Företagets ledning har tillsammans över 30 års erfarenhet av branschen vilket ger en stabil grund. Alla butiker är centralt ägda för att skapa en kontinuitet, stabilitet och trygghet för kunder, anställda, leverantörer och samarbetspartners.