Ring för 0,98kr/min till utlandet med mobilen!

Den 1 oktober lanserade The Phone House ett nytt kontantkort på den svenska marknaden, med mycket aggressiva priser till utlandet – Lebara Mobile.

Prisexempel (per minut) Lebara Mobile: Albanien 1,98kr till fast och 2,98kr till mobil Afghanistan 3,78kr till fast och mobil Bangladesh 1,98kr till fast och mobil Chile 0,98kr till fast och 2,48kr till mobil Kina 0,98kr till fast och mobil Irak 2,58kr till fast och 2,98kr till mobil Iran 1,98kr till fast och 2,68kr till mobil Polen 0,98kr till fast och 3,38kr till mobil Ryssland 1,18kr till fast och mobil Thailand 0,98kr till fast och 1,98kr till mobil Turkiet 1,78kr till fast och 2,78kr till mobil USA 0,98kr till fast och mobil Startavgift 0,68kr/samtal. Lebara Mobiles kontantkort kan laddas med 3 olika valörer: 100kr, 200kr och 500kr. Med Lebara Mobile finns i dagsläget inget sista datum för att använda laddat belopp. Du kan köpa kontantkortet separat eller tillsammans med telefonen Ilkone i800 som bland annat har larm för bönetid och stora delar av Koranen. Telefonen finns endast hos The Phone House i Sverige. Ilkone i800 - Pris: 1799:- med Lebara kontantkort. Kampanjpris under Ramadan. PRODUKTINFORMATION Ilkone i800: • Vikt: 90 gram • Mått: 83 x 45 x 23 mm • Display: 2” TFT-display 65 000 färger Egenskaper: Trippelband/16MB inbyggt minne/40 polyfona ringsignaler//MMS/WAP2.0 /GPRS Specialfunktioner: Automatiska fullständiga Azan böneutrop/Ramadan kalender/Kompass som ger riktning mot Qibla, Hijri kalender