Pixartprinting förser dig med alla typer av digitaltryck

Report this content

Pixartprinting är ett väletablerat företag som förser Europa med digitala utskrifter på nätet. Utskrifter kan göras för flygblad, affischer, anteckningsblock, vykort, tapeter, flaggor, banners, tavlor, displayer, servetter, t-shirtar, kartonger, lådor, pallar och mycket mer. Vi är en av de ledande inom branschen i Europa och vill förse alla privatpersoner och företag med sin inredning och marknadsföring.

För att uppnå ledarstatus inom branschen så har vi några saker som gör oss unika när det kommer till beställningsprocessen och utskrifter. När du gör din beställning via nätet så kan du följa hela tryckprocessen  från början till slut. Vi uppgraderar vår utrustning med jämna mellanrum för att se till att vi är utrustade att kunna leverera de bästa digitala trycken som är möjligt.

Vår affärsidé går ut på att kunna erbjuda ett så bra pris som möjligt för våra tjänster i syfte att kunna erbjuda prisvärda digitaltryck för fler. Det är många professionella aktörer inom foto som drar nytta av våra utskrifter på grund av vår högkvalitativa utrustning. Samtidigt som vi har ökat i framgång så har vi expanderat i fler länder för att fler ska kunna ta del av våra tjänster.

För förstagångsköpare så erbjuder vi möjligheten att beställa visitkort, affischer, ibjudningskort eller posters för endast 1£ som motsvarar fraktkostnaden. För de som redan har förbrukat sitt förstagångsköp så har vi möjligheten att erbjuda olika rabatter varje vecka från vår Promo Pack-sektion. Vi uppdaterar våra erbjudanden ständigt, och annonserar ut de nya erbjudanden via våra sociala medier.

För de som är intresserade av att ta del av våra nyheter och erbjudanden så kan man följa någon av våra sociala medier för att direkt bli varse om dessa. Vi är väldigt aktiva och uppdaterar informationen ett par gånger i veckan. Tar du kontakt med oss så hjälper vi dig gärna på bästa möjliga sätt.

För mer information, var vänlig besök oss på www.pixartprinting.se

E-post: info.support@pixartprinting.com

Taggar: