Plejd lanserar vrid-adaptern RTR-01

Vrid-adaptern RTR-01 finns nu att beställa från Plejd, denna efterlängtade produkt möjliggör vrid-funktion på Plejds produkter genom en unik pantentsökt snäppanordning.

- Vi lanserar vår 3:e produkt i vår populära serie för smart belysning. Efterfrågan är fortsatt stark och efter en succé mässa på Elfack 2017 har vi nu nått över 1500 elektriker som installerat våra produkter i över 3500 hushåll spritt i 242 av landets 290 kommuner. Vi ser nu fram emot att fortsätta lansera produkter och stärka vårt erbjudande mot marknaden.

Om oss

Plejd utvecklar och säljer styrsystem för underhållning och komfortelektronik. Plejd ger konsumenten möjlighet att styra och automatisera hela sin elektroniska omgivning såsom ljud & bild, belysning, säkerhet, klimat, media etc. från sin smartphone.