• PodMe/

TV- & livsstilsprofilen Sanne Alexandra Josefson lanserar podden ”Bonjour”

Idag lanserar TV- och livsstilsprofilen Sanne Alexandra Josefson podcasten ”Bonjour” tillsammans med Los Angeles baserade vännen Sofia Jemt. Podcasten produceras av influenceragenturen CUBE och distribueras i samarbete med podcastplattformen PodMe. ”Bonjour” riktar sig till alla som vill bli den bästa versionen av sig själva.

Sanne Alexandra Josefson:

”Vi tror på vår inre kraft och att göra kärleksfulla val i vardagen. I podden kommer vi att prata mycket om våra tankar om livet, mental träning och verktyg för att må bra. Vi tror att det kommer bli mycket skratt och spirituella diskussioner”.

Podcasten är en naturlig utveckling i Sanne och Sofias passion för att inspirera fler att leva livet med kärlek och glädje som ledstjärna.

Sofia Jemt:

”Podden blir ett härligt sätt att dela med oss av både roliga och utmanande episoder från våra liv som vi tror att många kan känna igen sig i och vi hoppas att ’Bonjour’ ska vara en injektion av livsenergi och pepp varje vecka”.

Om Sanne Alexandra Josefson:

Sanne Alexandra är mest känd som designer och driver klädmärket SanneAlexandra, tv-personlighet från tv-serien Playmakers och livsstilsinfluencer. Började blogga redan 2008 när hon flyttade över till LA för att följa sin dröm om att bli dansare och har sedan dess älskat att inspirera unga tjejer till att våga tro på sig själva och följa sina drömmar. Har nu precis flyttat hem till Sverige med sin man och bebis och älskar att träna barre, dricka gröna juicer och flummiga diskussioner om livet.

Om Sofia Jemt:

Sofia Jemt, civilingenjör som jobbar inom modebranchen. Bor i drömmarnas stad Los Angeles där hon gärna testar de senaste hälsotrenderna. Älskar sitt liv i LA där hon njuter av den härliga mentaliteten, solen och alla fina palmer. Mediterar och yogar så fort hon får chansen. Vill inspirera till självutveckling och att göra kärleksfulla val i vardagen.

Om PodMe:

PodMe är en podcastplattform som tillhandahåller såväl gratis- som Premium podcasts. PodMe finns tillgängligt både på web, i App Store och Google Play. Bonjour kommer utöver gratisavsnitt att lansera två exklusiva premiumavsnitt i PodMe-appen varje månad. En premiumprenumeration kostar 29:-/mån på PodMe.com och 39:-/mån i appen.

Om CUBE:
CUBE är en multiplatform-agentur som representerar några av de största kreatörerna i sociala medier. Bolaget agerar som rådgivare och strategisk partner mot kunder och byråer inom marknadsföring och kommunikation.

För mer information, vänligen kontakta:

Linn Muhr, Head of Broadcast, WeAreCube AB, 0761-74 28 26

Sebastian L. Karlsson, Head of Content, PodMe, Sebastian@podme.com, 0707270180,