Inbjudan till presskonferens

Inbjudan till presskonferens Polisförbundet presenterar en rapport som bland annat tar upp kommunernas utlägg för privata vakttjänster. Dessutom har kommunalråden svarat på en fråga om sin inställning till kommunernas inköp av tjänster från privata vaktbolag. Tid: Onsdagen den 10 juli klockan 09.00 Plats: Hotel Wisby, Visby Välkomna! Rapporten går också att ladda ner på www.trygg.nu från och med onsdag. För anmälan och ytterligare information kontakta: Anna Erhardt, pressansvarig Polisförbundet Mobil: 070-942 99 85 E-post: anna.erhardt@polisforbundet.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/05/20020705BIT00680/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/05/20020705BIT00680/wkr0002.pdf