Redeye: Polygiene - Kinesiskt nyår spökar

Polygienes rapport för det första kvartalet visar på en tillväxt under prognoser och kostnader (relativa tal) i linje med estimat. Ett sent Kinesiskt nyår resulterade i en tillfälligt svag inledning på året. Base case uppgår fortsatt till 15 kronor per aktie och fair value range till 6-21 kronor.

Läs mer och ladda ned analysen: https://goo.gl/MF1b9U

Börja följa bolag hos Redeye för att direkt få de senaste analyserna inom Tech och Life Science.

Detta är ett pressmeddelande från Redeye - Research Powered Investment Banking. https://www.redeye.se/about/

Om oss

Polygiene är med den egenutvecklade behandlingen Odor Control Technology en världsledande leverantör av luktkontroll och Stay Fresh-lösningar för kläder, utrustning och andra material. Vårt skandinaviska ursprung borgar för kvaliteten och det miljömässigt hållbara i våra produkter och tjänster. Ett hundratal välkända internationella varumärken som Patagonia, Adidas, Salomon, Peak Performance, Berghaus, Dcore och La Sportiva har valt Polygiene. Polygiene grundades i januari 2006 genom en avknoppning från Perstorp och är baserat i Malmö.