Precise Biometrics publicerar årsredovisningen för 2010

Precise Biometrics har nu publicerat sin årsredovisning på både svenska och engelska på bolagets hemsida www.precisebiometrics.com

I Precise Biometrics årsredovisning för 2010 kan du läsa om året som gått, om bolagets “Plan 2015” samt satsningen på mobila applikationer. Årsredovisningen publiceras digitalt men kan även skrivas ut från hemsidan.

Precise Biometrics årsstämma hålls den 27 april och anmälan för aktieägare ska ske senast 19 april. Läs mer om hur du amäler dig på hemsidan www.precisebiometrics.com/arsstamma2011

Tel: 046-31 11 47, 0734-35 11 47
E-post: patrik.norberg@precisebiometrics.com

Precise Biometrics är ett marknadsledande företag verksamt inom lösningar för igenkänning av fingeravtryck för att säkerställa människors identitet på ett snabbt och säkert sätt.

Företagets kärnteknik, Precise Match-on-Card™, ger stora möjligheter för ID-, SIM, företags- och bankkort och kan användas för att access till byggnader, datorer och nätverk. Precise Biometrics levererar lösningar till företag och offentliga organisationer över hela världen och företagets teknik har licensierats till nära 100 miljoner användare.