Analytikermöte - Delårsrapport januari-juni från Prevas AB

Delårsrapport januari-juni från Prevas AB Välkommen till ett analytiker- och mediamöte med O-listenoterade Prevas AB, torsdagen den 26 augusti 2004 mellan klockan 12.00 till ca 13.15 på Operaterrassen, Kungsträdgården i Stockholm. Lunch serveras. VD Anders Englund och Ekonomichef Katarina Hillman redovisar resultatet för verksamheten januari-juni 2004 samt berättar om företagets framtida satsningar. Moderator är Tomas Öqvist på Carnegie. Anmälan sker till Financialhearings på www.financialhearings.com. Kontaktpersoner Anders Englund, VD Prevas AB Katarina Hillman, Ekonomichef Prevas AB Tfn: 08-726 40 56 Tfn: 021-360 19 19, Mobil: 070-620 96 59 Mobil: 070-690 17 18 E-mail: anders.englund@prevas.se E-mail: katarina.hillman@prevas.se Om Prevas Prevas, experter på programvara till fast pris, är ett projektorienterat, högteknologiskt IT-företag som erbjuder tjänster, produkter och support till kunder med verksamhet inom produktutveckling och industrisystem. Kännetecknande för Prevas lösningar är leveranssäkerhet och kvalitet till fast pris. Prevas är noterat på Stockholmsbörsen. Se även www.prevas.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/24/20040824BIT00080/wkr0001.pdf