Prata arbetsmiljö med Prevent på Personal 2012

Prevent ställer ut på mässan Personal 2012 i Kista den 14–15 mars. I montern får du hjälp att hitta rätt bland böcker och utbildningar om arbetsmiljö.

Du kan också slå dig ned och läsa tidningen Arbetsliv, testa databasen Regelbanken med lagar och regler inom arbetsmiljö eller tävla om en deltagarplats på grundutbildningen Bättre Arbetsmiljö – BAM.

Mässan Personal 2012 berör alla som har någon form av personalansvar och ger möjlighet att utveckla och effektivisera ledarskapet.

Tid: 14–15 mars 2012 med start 09.00.

Plats: Kistamässan i Stockholm, monter H:09.

Besök oss gärna på www.prevent.se.

Kontakt: Jessica Frisk, marknadskoordinator, 08-402 02 23, jessica.frisk@prevent.se Andreas Alskog, informatör, 08-402 02 00, andreas.alskog@prevent.se

Om oss

Alla vinner på en bättre arbetsmiljö. Prevent förmedlar kunskap om hur man genom ett hälsofrämjande arbetsmiljöarbete kan skapa framgångsrika företag där alla är säkra och mår bra. Vi är en ideell organisation som ägs av Svenskt Näringsliv, LO och PTK. Besök www.prevent.se - kunskaper för en bättre arbetsdag!