Ishida har lämnat ytterligare en order för Pricers ESL System till ett värde om lägst 1,3 MUSD

ISHIDA HAR LÄMNAT YTTERLIGARE EN ORDER FÖR PRICERS ESL SYSTEM TILL ETT VÄRDE OM LÄGST 1,3 MUSD Ishida, Pricers japanske partner, har beställt ytterligare leveranser av Pricers ESL system till ett värde av lägst 1,3 MUSD till den japanska marknaden. Leveranser kommer att ske kontinuerligt fram till mars 2002. För ytterligare information, kontakta: Thomas Landberg, VD, Pricer AB: 018-18 81 00 Pricer AB (publ) grundades i Uppsala 1991 och har etablerat sig som en ledande leverantör på världsmarknaden för elektroniska display- och informationssystem till detaljhandeln. Pricer erbjuder elektroniska informationssystem avsedda att väsentligt öka konsumentnyttan och förbättra lönsamheten för detaljhandeln och dess leverantörer. Genom de kompetenta samarbetspartners som Pricer arbetar med, erbjuds kunden en totalt integrerad lösning tillsammans med de ytterligare produkter, applikationer och tjänster som våra partners erbjuder. Pricer AB är registrerat på Stockholmsbörsens O-lista. För ytterligare information besök gärna Pricers hem-sida; www.pricer.se. Där kan ni även registrera er för att automatiskt få alla pressreleaser på e-mail. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/09/20000309BIT00210/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/09/20000309BIT00210/bit0002.pdf