Korrigering angående delårsrapport

Korrigering angående delårsrapport I senaste delårsrapporten för januari - juni 2004 uppgavs felaktig siffra för orderstocken vid periodens utgång. Den korrekta siffran för orderstocken är 208 MSEK, och inte 186 MSEK som felaktigt uppgavs. Orderstocken är således större än vad som tidigare rapporterats. För ytterligare information, vänligen kontakta: Jan Forssjö, VD, Pricer AB: 08 - 505 582 00 Pricer AB (publ), grundat i Uppsala 1991, är en av de ledande leverantörerna av elektroniska display- och informationssystem till detaljhandeln. Pricer erbjuder elektroniska informationssystem som väsentligt ökar kundnyttan och kundernas produktivitet. Med det största produktutbudet på marknaden är Pricers ESL-system installerat i mer än 550 butiker på tre kontinenter. På kundlistan återfinns bland andra Europas största detaljhandelskedja och några av de största detaljhandelskedjorna i Japan. Pricer erbjuder, i samarbete med ytterst kompetenta partners, en totalt integrerad lösning tillsammans med tilläggsprodukter, applikationer och tjänster. Pricer AB är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. För ytterligare information besök gärna Pricers hemsida. Registrering för att automatiskt mottaga nyheter kan ske via webbplatsen. Pricer AB (publ) Bergkällavägen 20-22 SE-192 79 Sollentuna Sverige Hemsida: www.pricer.se Telefon: +46 (0)8 505 582 00 Organisationsnummer: 556427-7993 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/31/20040831BIT21380/wkr0001.pdf