Pricer AB: Ledande kanadensisk dagligvarukedja ingår överenskommelse med JRTech Solutions för installation av Pricers digitala etiketter

Pricer och dess kanadensiska återförsäljare, JRTech Solutions, har ingått ett ramavtal med en ledande kanadensisk dagligvarukedja att installera Pricers system och lösningar med digitala prisetiketter i ett av deras butiksformat. Det totala ordervärdet uppskattas till cirka 50 miljoner kronor fördelat över projektperioden.

Projektet är tänkt att börja under 2018 och förväntas bli klart innan utgången av 2020. Detta är den hittills största utrullningen av digitala prisetiketter inom kanadensisk dagligvaruhandel.

För mer information, vänligen kontakta:
Charles Jackson, President Pricer Inc., +1 866 463 4766

Om JRTech Solutions Inc.
JRTech Solutions Inc. är ett privatägt bolag med säte i Montreal, Quebec. JRTech Solutions Inc. är Kanadas största distributör av Pricers digitala prisetiketter, och har medverkat i över 400 butiksinstallation av Pricers system sedan 2009. www.jrtechsolutions.ca

Pricer grundades i Uppsala 1991 och är idag världsledande på digitala lösningar på hyllkanten som både ökar butikers produktivitet och förhöjer köpupplevelsen. Pricer AB (publ) är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap. För ytterligare information, besök gärna www.pricer.com