Pricer har erhållit ytterligare order om ca 13,5 msek (1,6 musd) från sin Sydkoreanska partner, Korealink.

PRICER HAR ERHÅLLIT YTTERLIGARE ORDER OM CA 13,5 MSEK (1,6 MUSD) FRÅN SIN SYDKOREANSKA PARTNER, KOREALINK. Pricer har erhållit ytterligare order om ca 13,5 MSEK (1,6 MUSD) från Korealink, Pricers sydkoreanska partner. Ordern avser leveranser av Pricers ESL-system till Korealinks kund E-mart, en supermarketkedja i Sydkorea med c:a 35 butiker. Leverans planeras ske mellan april 2000 och våren 2001. För ytterligare information, kontakta: Thomas Landberg, VD, Pricer AB: 018-18 81 00 Pricer AB (publ) grundades i Uppsala 1991 och har på några få år etablerat sig som en ledande leverantör på den växande marknaden för elektroniska pris- och informationssystem till detaljhandeln. Genom samarbetet med Intactix International Inc., världsledande inom Space Management, har Pricer byggt upp en stabil plattform för fortsatt tillväxt. Pricer erbjuder integrerbara IT-lösningar bestående av elektroniska informationssystem, applikationsprogramvara och konsulttjänster avsedda att väsentligt öka konsumentnyttan och förbättra lönsamheten för detaljhandeln och dess leverantörer. Aktien är noterad på OM Stockholmsbörsens O-lista. Välkommen att besöka vår hemsida: www.pricer.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/11/20000111BIT00210/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/11/20000111BIT00210/bit0002.pdf