Ytterligare order från Toshiba Tec Europe i Belgien

YTTERLIGARE ORDER FRÅN TOSHIBA TEC EUROPE I BELGIEN Pricers nya partner TOSHIBA TEC EUROPE i Belgien har mottagit tre nya ordrar förutom de tre tidigare mottagna ordrarna. Ordrarna avser installation i tre butiker i Belgien och kommer att påbörjas under sommaren. "Det känns givetvis mycket roligt att TOSHIBA TEC EUROPE i Belgien visar så snabbt resultat. Det bekräftar att vi valt rätt partner och att våra produkter har fått en god acceptans på den belgiska marknaden", säger Jan Forssjö, VD Pricer AB (publ). Pricer AB (publ), grundat i Uppsala 1991, har en världsledande position som leverantör av elektroniska display- och informationssystem till detaljhandeln. Pricer erbjuder elektroniska informationssystem som väsentligt ökar kundnyttan och kundernas produktivitet. Med det största produktutbudet på marknaden är Pricers ESL system installerat i mer än 300 butiker i tre kontinenter. På kundlistan återfinns bland andra Europas näst största detaljhandelskedja och några av de största detaljhandelskedjorna i Japan. Pricer, i samarbete med ytterst kompetenta partners, erbjuder en totalt integrerad lösning tillsammans med tilläggs- produkter, applikationer och tjänster. Pricer AB är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. För ytterligare information besök gärna Pricers hemsida; www.pricer.se . Registrering för att automatiskt mottaga nyheter kan ske via webbplatsen. För ytterligare information, vänligen kontakta: Jan Forssjö, VD, Pricer AB: 018-18 81 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/10/20020710BIT00350/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/10/20020710BIT00350/wkr0002.pdf