Tidigare exklusiva favoriter nu i beställningssortimentet!

Efter alla festligheter, den goda maten och all god dryck är där säkert många som fått mersmak av det goda och PrimeWine Sweden AB inleder därför det nya året med att lansera några riktiga favoriter i beställningssortimentet. De flesta av lanseringarna har belönats med 90 poäng eller högre från tidningen Decanter och samtliga kommer från några av Sydafrikas mest intressanta områden, Franschhoek och Stellenbosch.

Den första januari släpps tre produkter från legendaren Mark Kents vingård Boekenhoutskloof och en riktig höjdare från filosofen, surfaren men framförallt vinmakaren Johan Reynkes vingård, Reyneke Winery. En gemensam faktor, förutom det geografiska ursprunget, är att samtliga viner tidigare släppts som TSE och sålt ut på minuter vilket visar på det stora intresse som finns för dessa produkter men kanske även den inneboende styrkan i kvaliteten som både Marc Kent och Johan Reyneke står för.

Boekenhoutskloof Syrah 2013

• Art nr: 79374
  • Pris: 389 kr
  • 91 poäng i Decanters januarinummer