Termosar i regnbågens färger

Primus välisolerade termosar sätter färg på vardagen med kulörer som blått, grönt, rosa, lila, orange och gult. Den minsta modellen på 0,35 liter ryms lätt i handväskan eller handskfacket.

Med dubbla väggar håller sig drycken i en Primus Vacuum Bottle kall eller kall i många timmar. Termosen öppnas och stängs med ett enkelt klick vilket minskar risken för spill. Låg vikt och rostfritt stål gör den tålig och lätt att hantera. Locket kan även användas som mugg.

Primus Vacuum Bottles finns i tre storlekar: 0,35 l (lagom för en person), 0,5 l och 0,75 l och i sex starka färger: blått, grönt, rosa, lila, orange och gult.
Rekommenderade cirkapriser är: SEK 189 (0,35 l), SEK 199 (0,5 l), SEK 229 (0,75 l).  Produkterna, som även finns i svart, finns i välsorterade friluftsbutiker.

För mer information vänligen besök www.primus.se

Klicka här för högupplösta och frilagda bilder: