Flaggningsmeddelande till följd av aktieförsäljning

FLAGGNINGSMEDDELANDE TILL FÖLJD AV AKTIEFÖRSÄLJNING Henrik Holms andel av röster och kapital i ProAct IT Group AB har förändrats till följd av en aktieförsäljning på 50 000 aktier. Henrik Holms aktieinnehav i ProAct uppgick före försäljningstillfället till 474 400 aktier, vilket representerar 5,0 procent av kapitalet och rösterna i bolaget. Efter aktieförsäljning på 50 000 aktier uppgår nu innehavet till 424 400 aktier, vilket representerar ca 4,5 procent av kapitalet och rösterna i bolaget. En mindre aktieförsäljning har skett årsvis sedan 1997 av privatekonomiska skäl och de 50 000 aktierna motsvarar ca 10 procent av totalt eget innehav. Henrik Holm Styrelseordförande i ProAct IT Group AB För ytterligare information: Henrik Holm, +46 733 56 66 80 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/28/20020828BIT00390/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/28/20020828BIT00390/wkr0002.pdf