Presentation av Probis Q4-rapport 2017

Probis rapport för det fjärde kvartalet 2017 publiceras torsdagen den 25 januari klockan 08:00.

I samband med detta inbjuds analytiker, investerare och media till en audiosänd telefonkonferens samma dag kl 10:00 där VD Peter Nählstedt och CFO Jörn Andreas presenterar och kommenterar rapporten. Presentationen och presentationsmaterialet kan nås via www.probi.se eller https://tv.streamfabriken.com/probi-q4-2017

Presentationen kan också följas via en telefonkonferens på följande telefonnummer:
Sverige: +46 8 56 64 26 97
Storbritannien: +44 20 30 08 98 07
USA: +1 85 58 31 59 46

Efter presentationen ges konferensdeltagarna möjlighet att ställa frågor. Frågor kan också ställas via audiosändningen.

En on-demand version av presentationen kommer att finnas tillgänglig på de ovan angivna adresserna efter presentationen.

Peter Nählstedt, VD, Probi, tel +46 46 286 89 23, e-post: peter.nahlstedt@probi.com
Jörn Andreas, CFO, Probi, tel +46 46 286 89 41, e-post: jorn.andreas@probi.com

Probi AB är ett svenskt börsnoterat bioteknikföretag. Probis vision är att bidra till ett hälsosammare liv genom att erbjuda effektiv och väldokumenterad probiotika med bevisade hälsofördelar baserat på vetenskaplig forskning. Probi, som grundades av forskare i Sverige 1991, är ett multinationellt företag med fyra verksamhetscenter, distribution på över 40 marknader och med 400 patent världen över. Under 2016 omsatte Probi 444 MSEK. Probis aktie är noterad på Nasdaq Stockholm, Mid-cap. Probi har cirka 5 000 aktieägare. Läs mer på www.probi.com.