PromikBook rekryterar vice VD

PromikBook har anställt en vice VD, Sofia Edvardsson.

Sofia Edvardsson har en gedigen kompetens inom försäljning av molnbaserade tjänster och produkter. Hon har tidigare arbetat som försäljningschef på Tickster och Dfind samt som Key Account Manager på DIBS, Elan IT och TeleComputing.

Sofia kommer att ta ett helhetsansvar för försäljning och marknadsföring inom PromikBook och dess dotterbolag.

”Det är oerhört roligt att Sofia kommer att arbeta hos oss. Hon har en gedigen kompetens inom många områden och speciellt försäljning. Genom rekryteringen får PromikBook en person som mycket fokuserat kommer att arbeta med att bolagets omsättning ska öka kraftigt.”, säger Hans Orre VD.

”PromikBook är ett mycket spännande bolag. Företaget arbetar på ett nytt sätt i en bransch som står inför strukturella förändringar och kraftig utveckling . Jag ser verkligen fram emot att ta mig an uppgiften och mina tidigare erfarenheter från bolag i branscher som stått inför liknande utmaningar kommer att komma väl till pass. ”  säger Sofia Edvardsson