Senarelägger datum för årsstämma

PromikBook senarelägger årsstämma till den 30 maj 2017 på grund av hög arbetsbelastning. Tidigare kommunicerat datum var 27 april.

hans.orre@promikbook.com

Företaget

PromikBook har funnits sedan 2011 och har utvecklat ett redovisningssystem som är en så kallad molntjänst. Vi har utvecklat ett system som gör att all redovisningsdata ligger lättillgängligt för alla användare via datorer, mobiltelefoner och läsplattor, samt via vår mobil app.

Vår lösning är en helhetslösning där delarna är integrerade med varandra. Detta innebär bl.a. att bokföringsrutinerna blir enkla och automatiserade till stor del. Detta gäller speciellt löner och leverantörsfakturor. I systemet finns även analysdelar och koncernredovisning.