iStone ingår partneravtal med QBNK

iStone har ingått i ett partneravtal med QBNK, en webbaserad mediabank inom Digital Asset Management (DAM) som effektiviserar arbetet med marknads-kommunikation. Samarbetet stärker iStones position som en oberoende leverantör av omnikanallösningar gentemot såväl den nordiska som den internationella marknaden.

- Vi ser väldigt positivt på iStone’s snabba tillväxttakt och tror på stora möjligheter till nya affärer tack vare detta samarbete, säger QBNK’s vd, Carl Petruson.

- Vi tar ytterligare en fjäder i hatten vad gäller att erbjuda våra kunder de mest intressanta lösningarna för omnikanal just nu, menar Andreas Olldén, affärsområdesansvarig på iStone Cross Commerce.

iStone och QBank har redan flera gemensamma uppdrag på gång.

Om iStone

iStone är en svensk verksamhets- och IT-koncern med fler än 500 anställda i ett tiotal länder världen över. Våra kompetenta konsulter implementerar och uppgraderar utvalda, marknads-ledande system och hjälper kunden utveckla sin affär. Allt utifrån djup system- och bransch-kunskap, väl beprövade projektmetoder och med långsiktigt helhetsansvar. Bland kunderna finns bland annat Elekta, Seco, Trelleborg, Lantmännen, Spendrups, Mio, Telia Sonera, O’Neill och Toyota.  Mer information om bolaget finns på www.istone.com

Andreas Olldén, affärsområdesansvarig
andreas.ollden@istone.com

QBNK’s affärsidé är att erbjuda företag och myndigheter molnbaserade produkter och tjänster inom Digital Asset Management. Bolaget utvecklar sina egna produkter och säljer genom partners. Bolaget har haft en lönsam tillväxt på 30-40% per år de senaste fyra åren. Ytterligare information avseende bolaget finns på www.qbank.se

Vi tar ytterligare en fjäder i hatten vad gäller att erbjuda våra kunder de mest intressanta lösningarna för omnikanal just nu.
Andreas Olldén, affärsområdesansvarig på iStone Cross Commerce