QBank i partneravtal med Talos Media

QBank fortsätter att ingå samarbeten med partners och har nu ingått ett partner-avtal med Talos Media, ett media-labb inom film och rörlig media.

Talos Media erbjuder sina kunder möjligheten att få idéer och visioner att komma till liv i form av filmer, ljud, animationer, foto eller en kombination av dessa. De arbetar bland annat med Nordnet’s Sparpodden och Öhman Capital. Partneravtalet innebär att Talos Media kommer agera återförsäljare av QBank gentemot främst finansmarknaden.

”QBNK erbjuder en spännande produkt som kommer att förenkla arbetet avsevärt för oss och våra kunder.” säger Fredrik Karlsson Hedin, Marknadschef på Talos Media.

QBNK’s affärsidé är att erbjuda företag och myndigheter molnbaserade produkter och tjänster inom Digital Asset Management. Bolaget utvecklar sina egna produkter och säljer genom partners. Bolaget har årligen vuxit med 30-40% de fyra senaste åren. Ytterligare information avseende bolaget finns på www.qbank.se

Fredrik Karlsson Hedin, Marknadschef på Talos Media