QBNK i partneravtal med EVRY

QBNK har ingått ett partneravtal med EVRY, ett av nordens största IT-tjänsteföretag med över 10 000 medarbetare och 14 000 kunder.

EVRY skapar IT-tjänster för kunder i över 50 städer i Norden. Deras kunder innefattar företag som Assa Abloy, DNB, SCA, SL, SJ, Ramirent, Jernhusen och Cramo.

Detta partneravtal förstärker QBank’s position som plattform för Digital Asset Management på den nordiska marknaden. QBank kommer bli exponerad på nya marknader och introducerad för EVRY’s kundbas.

QBNK och EVRY kommer samarbeta i uppdrag där QBank är vald som teknisk plattform.

Om EVRY

EVRY är Nordens näst största IT-tjänsteföretag. Genom 10 000 medarbetare levererar EVRY dagligen IT-tjänster från 50 städer i Norden till ungefär 14 000 kunder i såväl offentlig sektor som det privata näringslivet.

Mer information om bolaget finns på www.evry.se