QBNK i partneravtal med nearU

QBNK har ingått ett partneravtal med nearU, en digital kommunikationsbyrå med kontor i Uppsala och Stockholm.

NearU har skapat digitala lösningar för ett hundratal kunder såsom DeLaval, Semper, Ljungby kommun, Ragnsells, Ledarna, Destination Uppsala, Jönköping Läns Museum m fl.

Genom ett nära samarbete med kunden, hög kompetens och god förståelse verkar NearU som en strategisk partner inom digital kommunikation.

”Vårt nya partneravtal innebär att nearU och QBNK kommer samarbeta i kunduppdrag och nearU agera återförsäljare av plattformen QBank.”, säger Jörgen Johansson, VD på nearU AB.

”Vi fortsätter att alliera oss med strategiskt viktiga partners. Detta avtal ger oss möjlighet att exponera QBank på nya marknader och introducera plattformen för fler kunder.”, säger Carl Petruson, VD på QBNK.

Jörgen Johansson, VD
jorgen.johansson@nearu.se

QBNK’s affärsidé är att erbjuda företag och myndigheter molnbaserade produkter och tjänster inom Digital Asset Management. Bolaget utvecklar sina egna produkter och säljer genom partners. Bolaget har årligen vuxit med 30-40% de fyra senaste åren. Ytterligare information avseende bolaget finns på www.qbank.se