CDON Groups årsredovisning 2011

CDON Group AB har idag publicerat sin årsredovisning för 2011. Årsredovisningen återfinns på svenska och engelska på CDON Groups hemsida, cdongroup.com (http://cdongroup.com/).

För ytterligare information besök cdongroup.com eller kontakta:

Frågor från investerare och analytiker:
Martin Edblad, finanschef
Tfn: 46 (0) 700 80 75 03
E-post: ir@cdongroup.com

Pressfrågor:
Tfn: 46 (0) 700 80 75 04
E-post: press@cdongroup.com

CDON Group är Nordens ledande e-handelskoncern. Sedan starten 1999 har gruppen utökat och breddat sin produktportfölj till att idag vara marknadsledande på e-handel inom Underhållning (CDON.COM, BookPlus.fi, Lekmer.com), Mode (Nelly.com, Heppo.com, Members.com), Sport & Hälsa (Gymgrossisten.com, Bodystore.com) och Hem & Trädgård (Tretti.com och Rum21.se). Under 2011 genererade gruppen 3,4 miljarder kronor i intäkter. CDON Group är noterad på NASDAQ OMX Stockholm Mid-cap lista under kortnamnet CDON.