CDON Groups årsredovisning 2012

CDON Group AB har idag publicerat sin årsredovisning för 2012. Årsredovisningen återfinns på svenska och engelska på CDON Groups hemsida, cdongroup.com (http://www.cdongroup.com/).

För ytterligare information, besök www.cdongroup.com, eller kontakta:
Frågor från press, investerare och analytiker:
Tfn: 46 (0) 700 80 75 04
E-post: press@cdongroup.com, ir@cdongroup.com

CDON Group är Nordens ledande e-handelskoncern. Sedan starten 1999 har gruppen utökat och breddat sin produktportfölj till att idag vara marknadsledande på e-handel inom Underhållning (CDON.COM och Lekmer.com), Mode (Nelly.com och Members.com), Sport & Hälsa (Gymgrossisten.com, Bodystore.com och Milebreaker.com) och Hem & Trädgård (Tretti.com och Rum21.com). CDON Groups internetbutiker attraherar årligen omkring 244 miljoner besök och mer än två miljoner unika kunder.