Inbjudan till telefonkonferens vid Qliro Groups rapport

Qliro Group AB (publ) publicerar rapport för det tredje kvartalet och för de första nio månaderna 2017 onsdagen den 18 oktober 2017 klockan 8.00. Analytiker, investerare och media bjuds in till telefonkonferens samma dag klockan 10.00. Telefonkonferensen sänds även som webcast på www.qlirogroup.com.

Telefonkonferensen hålls på engelska av Marcus Lindqvist, VD och koncernchef samt Mathias Pedersen, finanschef.

Telefonnummer:
Sverige +46 8 506 539 42
UK +44 330 336 94 11
US +1 719 325 2202
PIN-koden för att delta: 8742446

Presentationsmaterialet och webcasten kommer att finnas på www.qlirogroup.com/investerare/presentationer/

Erik Löfgren, kommunikationschef
Tfn: +46 700 80 75 06
E-post: press@qlirogroup.com, ir@qlirogroup.com

Qliro Group är en ledande nordisk e-handelsgrupp inom konsumentvaror, livsstilsprodukter och närliggande finansiella tjänster. Qliro Group driver CDON.COM (Nordens ledande marknadsplats), Nelly.com och NLY MAN (mode), Gymgrossisten och Bodystore.com (hälsa och träning) samt Qliro Financial Services. Under 2016 omsatte gruppen 4 miljarder kronor. Qliro Groups aktier är noterade på Nasdaq Stockholm i mid cap-segmentet med kortnamnet ”QLRO”.