QuickBits vd i videointervju hos FrontOffice

Jörgen Eriksson, vd för QuickBit eu AB (publ), medverkade nyligen i en videointervju hos FrontOffice Nordic AB (publ), där han svarar på frågor om QuickBits affärsmodell, den finansiella utvecklingen och bolagets framtidsplaner.

Intervjun, som leds av FrontOffices CIO Annica Näslund, finns tillgänglig här: https://www.youtube.com/watch?v=dUfJ3hXJFmg

I en längre version av intervjun svarar även Johan Lund, vd för FrontOffice, på frågor om FrontOffices investering i QuickBit. FrontOffices totala innehav i QuickBit uppgår till 6,9%.

Den längre versionen av intervjun finns tillgänglig på FrontOffices hemsida: https://www.frontofficenordic.se/videoblogg/

Jörgen Eriksson, vd, QuickBit eu AB (publ): jorgen.eriksson@quickbit.eu, 070-681 2777