Ramboll deltar på Business Arena i Umeå

Business Arena tar plats i Umeå den 14 februari och Ramboll finns på plats för att nätverka, lyssna och utbyta inspiration. Träffa oss i vår monter och i minglet och se oss på scen. Kom till vår monter och posta era framtida utmaningar i vår inbox. Prata med oss om hur idéer kan bli verklighet med hållbarhet och innovation i fokus för samhällsbyggandet.

- För mig är det fjärde året på Business Arena Umeå och varje år åker jag hem med en skön känsla. Jag blir inspirerad av alla möten och att prata om våra kunders utmaningar och hur vi på Ramboll kan vara delaktiga i att skapa ett hållbart samhälle tillsammans med dem. För oss är det viktigt att vara nära våra kunder, detta är ett av många sätt att vara det, säger Maria Åberg från Ramboll i Luleå.

Ni hittar oss säkrast på plats 34 på plan 2 i Umeå Folkets Hus. 15.15 kommer Rambolls expert på social hållbarhet, Patrik Derk att vara med på ett seminarium om integration som tillväxtmotor.  Seminariet "Stadsbygget - en svårnavigerad labyrint" hålls i Tonsalen

- För mig som själv är norrlänning står det högt på agendan att skapa förutsättningar för vår region att växa samtidigt som vi står inför stora klimatutmaningar, säger Maria Åberg.

Boel Bengtsson, PR-ansvarig

+46 76 125 72 87, boel.bengtsson@ramboll.se

Teknik för teknikens skull är meningslös. Men rätt använd kan den förbättra både vardagen och världen. Vi kallar det Engineering for life. Ramboll är en samhällsrådgivare som designar framtidens städer och samhällen. Vi drivs av nytänkande lösningar och tror på att ge till samhället. Som stiftelseägt bolag har vi möjlighet att leva efter våra värderingar och arbeta långsiktigt med att skapa hållbara samhällen där människor och miljö blomstrar.

Ramboll har 15.000 experter i 35 länder, 2.000 av dessa arbetar i Sverige.

ramboll.se