Inbjudan till presentation av Recipharms delårsrapport för det tredje kvartalet den 5 november 2015

Recipharm AB publicerar delårsrapporten för januari-september 2015 den 5 november kl 07:45.

Med anledning av detta bjuder företaget in till en webbkonferens (på engelska) för investerare, analytiker och media den 5 november kl 09:30 där VD Thomas Eldered och CFO Björn Westberg presenterar och kommenterar rapporten samt svarar på frågor.

Rapporten kommer att finnas tillgänglig på Recipharms webbsida, www.recipharm.com/sv/Investerare från kl 07:45 samma dag och presentationen från konferensen kommer att laddas upp under dagen den 5 november.

För att delta i webbkonferensen, vänligen använd nedan länk:

Frågor kan ställas genom att ringa nedan telefonnummer eller genom att skriva din fråga i frågefältet under själva webbkonferensen. Önskar man inte ställa en fråga via telefon räcker det med att logga in via länken ovan.

Från Sverige: + 46 8 505 56 453
Från Danmark: + 45 35 44 55 74
Från Finland: + 358 9 8171 0490
Från Norge: + 47 235 00 251