Dagens Industri lyfter fram Red Reserve och den växande e-sporten

I fredags uppmärksammades vårt e-sportbolag Red Reserve och den växande e-sporten i Sverige i en lång artikel på DI Digital. Red Reserve är Sveriges första noterade e-sportbolag och vi vill även fortsatt leda e-sportens utveckling i Skandinavien.

Här finns hela DI Digitals artikel: https://digital.di.se/artikel/red-reserve-storsatsar-ska-leda-ny-e-sportboom-i-sverige

Patrik Andersson
VD Red Reserve
patrik@redreserve.org

VD Community Entertainment Svenska AB (publ.)
olav@comentab.se

Red Reserve är, genom sammanslagningen med Community Entertainment, Skandinaviens första noterade e-sportföretag. Red Reserve har idag framgångsrika lag i Call of Duty (där bland de fem högst rankade lagen i världen), Counter-Strike, Hearthstone och Fortnite.