Nyhetsbrev: Två nya kunder

Bilbesiktningsföretaget Besikta har valt att teckna avtal för MillionMind Quiz Widget och Göteborgspuben Contrast Public House är den allra första kunden inom vår senaste nisch – pubquiz.

Då våra aktieägare har efterfrågat mer frekvent kommunikation gällande våra affärer kommer vi hädanefter, i dessa nyhetsbrev, att rapportera även mindre affärer som kan vara av intresse.

Vi vill välkomna två nya medlemmar till MillionMind-familjen – Besikta och Contrast Public House.

Besikta har valt att använda sig av gamification och vår quizprodukt MillionMind Quiz Widget i sin kommunikation och skrev nyligen på ett avtal gällande en webbkampanj med oss.

Contrast Public House är vår allra första pubquizkund. Vår senaste nisch inom quiz är att erbjuda en prenumerationstjänst på pubquizer, och det var något som föll Contrast Public House i smaken. De har skrivit på ett avtal för hela höstsäsongen till att börja med.

Priset för en enskild Quiz Widget-kampanj börjar normalt på 20 000 SEK, exklusive diverse specialbeställningar.
Priset för ett pubquiz är normalt 500-800 SEK/vecka och quiz, beroende på avtalets tidsperiod.

VD Red Reserve Entertainment AB (publ)/MillionMind Sweden Technology AB
www.millionmind.com

Red Reserve Entertainment AB har i dotterbolaget MillionMind utvecklat en IT-plattform och en metod där företag kan skapa egna quizer i kommunikations- eller utbildningssyfte. Plattformen bygger på gamification, något som de senaste åren har visat sig vara en viktig faktor för att skapa engagemang online. I och med förvärvet av Red Reserve är bolaget numera även en stor aktör i esportbranschen.

Dotterbolaget Red Reserve AB är, genom sammanslagningen med Red Reserve Entertainment (vid sammanslagningen Community Entertainment), Skandinaviens första noterade esportföretag. Red Reserve har idag lag i den absoluta världstoppen i Counter-Strike: Global Offensive, Call of Duty, Hearthstone och Fortnite.