SJ AB ny årslicenskund

Report this content

SJ AB har valt att teckna en årslicens för vår produkt Quiz Widget, som ett verktyg i kommunikationen med sina över 1 miljon SJ Prio-medlemmar.

Ett nytt bolag har ingått samarbete med oss – SJ AB. SJ har valt att teckna en årslicens för vårt verktyg Quiz Widget, och de har för avsikt att använda vår quiztjänst till att engagera och skapa aktivitet i kommunikationen med i första hand sina SJ Prio-medlemmar.

SJ Prio har över 1 miljon medlemmar, så det kommer att bli ett enormt skyltfönster för vår quizprodukt.

”Det är sporrande för oss att se att så många av Sveriges största företag visar intresse för oss och väljer att inleda samarbeten med oss. SJ känns som en otroligt spännande kund, både med tanke på företagets storlek och kundkrets och möjligheterna de har att integrera vår quizprodukt i sin verksamhet på så många olika sätt”, säger Tomas Järnstål, VD för Community Entertainment.

Då SJ är ett företag som oerhört många människor kommer i kontakt med, antingen som befintliga SJ Prio-kunder eller genom resor, kan detta samarbete ge ringar på vattnet. Dessutom tar vi steget in i en ny sektor – trafik- och transportsektorn.

Kontaktperson:
Tomas Järnstål
VD Community Entertainment
tomas@comentab.se

Denna information är sådan information som Community Entertainment är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 17 januari 2017.

Den standardiserade affärsmodellen för licenser - Quiz Widget - bygger på licenser där uppdragsgivaren tecknar ett avtalsbaserat kontrakt i som längst 12 månader och administrerar själv sina kampanjer och har egen inloggning till vår IT-plattform. En årslicens ligger mellan 150- 200 tkr/domän beroende på upplägg.

Citat

Tomas Järnstål, VD för Community Entertainment