Henrik Alami börjar på Remium

Remium Nordic AB har anställt Henrik Alami som projektledare inom corporate finance.

Henrik har tidigare arbetat på Evli Bank och E. Öhman J:or Fondkommission.

- Vi är mycket glada över att ha Henrik ombord. Hans erfarenhet av M&A, företagsobligationer, börsintroduktioner och kapitalanskaffningar passar väldigt bra på Remium, säger Remiums VD Mattias Malmström. Sedan har Henrik också varit med om transaktioner i ett flertal olika branscher som fastigheter, jordbruk, energiteknik, venture capital, internet/tech, finans och konsumtionsvaror, vilket gör honom till ett mycket bra komplement till våra andra projektledare på corpen, säger Mattias.

Henrik Alami tillträdde sin tjänst 4 februari 2013.

För ytterligare information kontakta VD Mattias Malmström, tel. +46 (0)708 33 74 37.

Remium Nordic AB är en oberoende och ledande aktör på kapitalmarknaden för små och medelstora bolag. Remium erbjuder aktiemäkleri, kapitalförvaltning, aktieanalys, corporate finance samt företagstjänsterna www.introduce.se , likviditetsgaranti och certified adviser.

Om oss

Remium är marknadsledande på kapitalmarknaden för små och medelstora bolag. Remium erbjuder ett komplett utbud av kapitalmarknadstjänster inom Corporate Finance, aktieanalys, samt företagstjänsterna Introduce.se, likviditetsgaranti och Certified Adviser.